دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با مدیرکل ستاد اجرایی امام (ره) برای تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد

زنجان (پانا) - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین این نهاد با سلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام( ره)، در راستای گسترش تعاملات، در خصوص تامین زمین و استفاده از ظرفیت و پتانسیل دستگاه ها برای ساخت مسکن ویژه اقشار کم درآمد دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با مدیرکل ستاد اجرایی امام (ره) برای تأمین مسکن ویژه اقشار کم درآمد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ابتدا خواجه ای رسالت اصلی این نهاد را کمک به محرومین و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه دانست و گفت: رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره) بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه، این دو مجموعه دارای اهداف مشترکی در راستای خدمت به محرومین هستند و می توانند با گسترش تعاملات خدمات مطلوبتری به مردم ارائه کنند، افزود: در صورت تامین زمین و انجام مطالعه ها، این نهاد انقلابی آمادگی لازم برای احداث پروژه های مسکن برای افراد کم درآمد را داراست.

در ادامه سلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن تشکر از خدمات و فعالیت های ارزشمند این نهاد انقلابی، آمادگی خود را برای گسترش همکاری ها برای خدمت به محرومین با مجموعه بنیاد مسکن اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار