آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در بهارستان2

بهارستان ۲( پانا)- همزمان با گرامیداشت هفته قرآن ، آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی به میزبانی بهارستان ۲ و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی  در بهارستان2

به گزارش خبرنگار پانا این مراسم با حضور محمد صیدلو مدیرکل، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و بهمنش رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و ناصر لطفی مدیر آموزش و پرورش بهارستان ۲ وحجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ علی حسینی امام جمعه بخش بوستان برگزار شد.

سیدعلی حسینی امام جمعه بخش بوستان به عنوان سخنران اول ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، توفیق خدمت به ساحت قرآن وحضور در محضر این دو گنج عظیم یعنی قرآن و اهل بیت( ع) را از خداوند منان برای دانش‌آموزان و اولیاء و فرهنگیان خواستار شد.

او گفت: ما باید قدر کشورمان را بدانیم که فرزندانمان به راحتی می توانند به قرآن و مربیان قرآنی دسترسی داشته باشند و تعالیم و سیره معصومین را در حوزه‌‌های علمیه بیاموزند.

سپس محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران پس از تلاوت آیات پایانی سوره حشر به روش قرائت تحقیق که تحسین حاضران را در پی داشت؛ اظهار کرد خواستم بگویم که من نیز جرعه نوش قرآن هستم و سپس در مصاحبه با خبر‌نگار پانا گفت: دانش‌آموزان باید بدانند در زندگی انتخابهای مختلفی پیش رو خواهند داشت، اینکه کدام راه و کدام انتخاب را برگزینند مهم است و چه بهتر که قرآن و مانوس شدن با آن و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام را برگزینند که بی شک سعادتمند و موفق خواهند بود.

گفتنی است محسن قاسمی قاری بین‌المللی که از مربیان توانمند شهرستان بهارستان به شمار می رود در این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم محفل را به فیض اکمل رساند.

در پایان مراسم از ۲ همکار فعال در حوزه قرآن و عترت و نماز در سال تحصیلی جاری تجلیل به عمل آمد.

این مراسم به صورت پخش زنده از کانال اطلاع رسانی بهارستان ۲ در بستر شبکه شاد برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: محمدمهدی درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار