دیدار رئیس شبکه بهداشت ملارد با خانواده شهید مدافع سلامت محمد رضایی؛

بهیار آی سی یو در ملارد پس از ابتلای مجدد به کرونا فوت کرد

ملارد(پانا)- باز هم یک شهید راه خدمت، خدمت در راه حفظ سلامت مردم، مردمی که این روزها زندگیشان با ترس و نگرانی به آلوده شدن ویروس وحشی کرونا گره خورده اما خیلی ها هنوز آن را جدی نمی گیرند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بهیار آی سی یو در ملارد پس از ابتلای مجدد به کرونا فوت کرد

محمد رضایی کرماجانی، جوان ۲۵ ساله‌ای که کمتر از یکسال از ازدواجش می‌گذشت. او در بخشICU بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) که این روزها مرکز بستری بیماران کروناست به عنوان بهیار خدمت می‌کرد.
پدرش می‌گفت: آنقدر به کارش علاقه داشت که بعد از یکی دوبار دست و پنجه نرم کردن با کرونا به محض اینکه کمی بهتر می‌شد باز به محل کار خود می‌رفت، زیرا معتقد بود که می‌تواند خدمتی به بیماران انجام دهد و اگر او و امثال او این کار را نکنند پس چه کسی باید به داد بیماران کرونایی برسد.
پدرش گفت: محمد همیشه می‌گفت اگر حتی در این راه جان خود را از دست دهد برایش اهمیتی ندارد زیرا کمک به بیماران و درمان آنها ارزشش بیشتر از جان اوست و بالاخره برای چندمین بار مبتلا به کرونا شد، این بار سخت‌تر از دفعات قبل، زیرا که بسیار خسته بود، خسته از مردمی که دغدغه تمام شبهای او و همکارانش بودند ولی محمد و سایر همسنگرانش دغدغه‌ای برای مردم نبودند. در آخر این سرباز راه سلامت با تمام عشق و علاقه‌اش برای خدمت به مردم در روز ۱۸ آذر ۹۹ توان مقابله با ویروس را از دست داد و جان به جان آفرین تسلیم کرد تا شهد شهادت را گوارای وجودش کند.
در پی شهادت این بهیار جوان، غلامرضا عسگری به همراه عرفانی معاون درمان شبکه و موحد مسئول روابط عمومی به نیابت از کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و تمام همکاران عزیز در این دانشگاه به دیدار خانواده رضایی رفت تا این دیدار باعث دلگرمی خانواده و آرامش روح آن شهید شود.
در این دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد به خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت گفت. تبریک به منظور کسب درجه رفیع شهادت و تسلیت بخاطر فقدان محمد عزیز در جمع خانواده.
او در خصوص تلاش شبانه‌روزی همه همکاران بهداشت و درمان گفت: همه همکاران ما چه در بخش بهداشت و چه درمان به طور شبانه‌روزی در تلاشند تا بتوانند این بیماری منحوس را شکست دهند، اما مردم هم باید در این راه همراه و همیار ما باشند. بویژه اینکه نزدیک شب یلدا هستیم و از همه مردم بزرگوار می‌خواهیم تا شب یلدا را بدون دورهمی برگزار کنند.
او به خانواده آن شهید گفت: در این روزها باید از تجمع بیش از حد در منزل دوری کنند زیرا در غیر اینصورت امکان ابتلای سایر اعضای خانواده وجود دارد و به آنها اعلام کرد که در همان روز تیمی از اعضای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای انجام نمونه‌گیری کرونا ویروس به منزلشان اعزام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار