در جلسه شورای آموزش معاونت ابتدایی ناحیه یک ری مطرح شد:

توجه به کیفیت محتواهای آموزشی از اولویت‌های حوزه معاونت ابتدایی است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در جلسه شورای آموزش معاونت ابتدایی، توجه به کیفیت محتواهای آموزشی معلمان و رصد کردن روش‌های ارائه تدریس و شیوه‌های ارزشیابی از دانش‌آموز از سوی کارشناسان حوزه معاونت ابتدایی را امری مهم بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه به کیفیت محتواهای آموزشی از اولویت‌های حوزه معاونت ابتدایی است

جلسه شورای آموزش معاونت ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، معاون آموزش ابتدایی، مدیر و معاون مرکز اختلالات یادگیری، مسئول واحد نهضت سوادآموزی، کارشناس مقطع آموزش ابتدایی و کارشناس گروه‌های آموزشی با هدف بررسی عملکرد و وضعیت آموزشی معاونت ابتدایی در سه ماهه گذشته برگزار شد.

در این جلسه، محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اهمیت موضوع آموزش دانش‌آموزان بویژه در ایام تحصیل غیر‌حضوری، گفت: توجه به کیفیت محتواهای آموزشی معلمان و رصد کردن روش‌های ارائه تدریس و شیوه‌های ارزشیابی از دانش آموز از سوی کارشناسان حوزه معاونت ابتدایی را امری مهم بیان کرد.

همچنین، موسی صدیقی معاون آموزش ابتدایی ضمن تشکر از همراهی و تلاش ارزنده مجموعه معاونت ابتدایی با تاکید بر پیگیری برگزاری هرچه با کیفیت‌تر کلاس‌های آموزش مجازی خواستار حفظ نقش رهبری کارشناسان این حوزه در اجرای صحیح و موثر برنامه‌های آموزشی معاونت ابتدایی شد.

در ادامه جلسه، گزارشی از عملکرد سه ماه این واحد توسط حاضرین بیان شد و مشکلات پیش رو مطرح گردید. نوروزیان ضمن توجه و استماع مشکلات مطرح شده، راهکارهایی راهبردی ارائه کرد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار