جلسه هیت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - جلسه هیت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی با حضور مدیران کانون های فعال و اعضای هیئت اندیشه ورز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هیت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی برگزار شد

معراج ابدالی رییس هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی در این نشست به لزوم توجه جدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوعات فرهنگی اشره کرد و گفت: هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی 9 فرموده مقام معظم رهبری را الگوی فعالیت های خویش قرار داده و برای تحقق این مهم برنامه ریزی های مختلفی را صورت داده است.

وی گفت: کار گروه های تخصصی و اتاق فکرهای کارگاهی در هیئت اندیشه ورز تشکیل شده اند و مشکلات آموزش و پرورش را با جدیت و همراه با برنامه و راهکار احصاء کرده و برای حل آن ها با مسئولین مربوطه مکاتبات لازم را انجام می دهیم.

ابدالی در رابطه با برنامه های پیشنهادی برای بزرگداشت ایام 9 دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: راه اندازی پویش " بصیرت سلیمانی" و الحاق جامعه آموزش و پرروش به این پویش در فضای مجازی و بستر شبکه شاد، تهیه و پخش کلیب هایی از سردار سلیمانی و زندگینامه این شهید بزرگوار و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع 9 دی و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی از جمله برنامه های هیئن اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای این ایام است.

وی افزود: بسیج علاوه بر حضور و تاثیر فیزیکی باید فرهنگ بسیجی را هم در جامعه و بخصوص فضای مجازی نشان دهد و تبدیل به الگوی نسل جدید در رفتارهای مختلف اجتماعی گردد که نقش معلمین با توجه به ارتباط مستقیم با جامعه هدف بسیار هم و پر رنگ تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار