افزایش آمار فوتی‌های کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت: حال ۵۷۱۱ بیمار وخیم است

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مربوط به مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های کرونا طی 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار فوتی‌های کرونا

سیماسادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید و تا کنون ۸۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۵۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: هم‌اکنون و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار