کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش رتبه برتر پژوهش را کسب کرد

تهران (پانا) - در آئین تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگران برتر آموزش و پرورش از کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان کمیته برتر پژوهشی حوزه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش رتبه برتر پژوهش را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی آموزش و پرورش، در آئین تجلیل از معلمان پژوهنده و پژوهشگران که صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شهید رجایی این وزارتخانه برگزار شد از کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان کمیته علمی و پژوهشی برتر حوزه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به محمود امانی رئیس کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش آمده است:

«اکنون که به یمن مساعی ممدوح و تلاش شایسته در عرصه مدیریت پژوهشی و بر اساس ارزیابی های به عمل آمده در ستاد بزرگداشت هفته پژوهش وزارت آموزش و پرورش « کمیته علمی و پژوهشی آن شورا» در سال 1399 موفق به کسب عنوان« کمیته پژوهشی برتر» شده است، ضمن قدردانی و سپاسگزاری از اهتمام جدی شما به امر پژوهش، دانش پژوهی و جستجوی علمی، این موفقیت بزرگ را به جناب عالی و همکاران محترم آن حوزه تبریک عرض می نمایم.

بی گمان تلاش های اندیشه ورزانه شما همکاران گرامی متضمن بهبود مستمر و ارتقای کیفیت فرآیند آموزش و یادگیری دانش آموزان عزیز این مرز و بوم خواهد بود. توفیق شما را در همه مراحل زندگی از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

یادآور می شود کمیته علمی و پژوهشی شورای عالی آموزش و پرورش 4 سال متوالی است که موفق به کسب رتبه برتر علمی و پژوهشی حوزه نظام تعلیم و تربیت انتخاب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار