نوجوانان و جوانان فوتبال ایران راهی تاجیکستان می‌شوند

تهران (پانا) - رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری چهار مسابقه تدارکاتی برای تیم های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان در تاجیکستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان و جوانان فوتبال ایران راهی تاجیکستان می‌شوند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی با بیان این موضوع اظهار داشت:خوشبختانه با حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال ، سرپرست محترم آقای بهاروند همچنین دبیرکل محترم آقای نبی ، برنامه سفر تیم های ملی نوجوانان و جوانان به تاجیکستان قطعی شد و در یک اردوی مشترک بسیار مفید چهار مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت.
رئیس کمیته جوانان اضافه کرد:طبق برنامه تیم های ملی جوانان و نوجوانان از اول تا 8 دی ماه در تاجیکستان حضور خواهند داشت ، تیم ملی نوجوانان روزهای سوم و ششم دی ماه در شهر دوشنبه به مصاف تیم ملی نوجوانان تاجیکستان می رود و تیم ملی جوانان روزهای چهارم و هفتم دی برابر تیم ملی جوانان این کشور قرار می گیرد.
ماجدی اضافه کرد:محدودیت های ناشی از شیوع کرونا مشکلات و موانع زیادی برای آماده سازی تیم ها ایجاد کرده اما فدراسیون با وجود تمامی مشکلات از این دو تیم حمایت می کند و اردوها همچنین مسابقات مورد نظر را طبق برنامه دنبال می کنیم. کار فنی هر دو تیم تلاش زیادی داشتند ، استعدادیابی مجددی انجام دادند و نفرات تازه ای به تیم ها دعوت شدند و هدف ما این است که هیچ بازیکن شایسته ای نادیده گرفته نشود. جا دارد از حمایت باشگاه سپاهان و میزبانی شایسته این مجموعه از تیم ملی جوانان همچنین میزبانی باشگاه ایمان سبز شیراز و هیات فوتبال فارس تشکر کنم که به شایستگی پذیرای تیم ملی جوانان ما بوده و هستند.
وی در پایان گفت:امیدوارم زحماتی که با وجود محدودیت ها برای آماده سازی این دو تیم کشیده شده و تلاش های فدراسیون نادیده گرفته نشود و رسانه ها مثل همیشه حامی تیم های ملی کشورمان در این شرایط سخت باشند. کمیته جوانان هم به تلاش خودش ادامه خواهد داد تا بعد از اردوی تاجیکستان هم برنامه های مفید و خوبی را برای هر دو تیم در نظر بگیریم و با آمادگی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا بشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار