راه اندازی کمپین مشترک جدید فیفا و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل

تهران (پانا) - کمپین مشترک جدید فیفا و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کمپین مشترک جدید فیفا و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا و دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) برای تشویق فوتبال به صحبت علیه تبانی ها دست به دست هم می دهند. اسطوره های فیفا (FIFA Legends) متحد می شوند تا بازیکنان، مربیان و مقامات را تشویق به تشخیص، مقاومت و گزارش تبانی مسابقات کنند.
فیفا و دفتر مبارزه با جرایم و مواد مخدر سازمان ملل متحد (UNODC) روز جهانی مبارزه با فساد اداری، برای یک کارزار جدید فوتبال را تشویق کرده اند تا فوتبال را علیه تبانی مسابقات و افزایش آگاهی در مورد سامانه های گزارش محرمانه فیفا، را ارائه کنند.
با توجه به تأثیر مداوم همه گیر COVID 19 در فوتبال و عدم اطمینان اقتصادی متعاقب آن و خطر صیانت بیشتر که بسیاری از بازیکنان و باشگاه ها در سراسر جهان با آن روبرو هستند، این کمپین راه اندازی شد. هدف از این کمپین جدید مشترک فیفا و UNODC افزایش آگاهی در بین بازیکنان مربیان و مسئولان در مورد بسترهای محرمانه موجود برای گزارش رویکردهای مشکوک به تبانی کنندگان و تشویق هرکسی در فوتبال می باشد که ممکن است به او مراجعه کنند تا به جلو بیاید.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در مورد این کمپین گفت:
این کمپین مشترک بین فیفا و UNODC، فقط چند هفته پس از امضای تفاهم نامه، پیامی قوی در مورد تعهد و عزم مطلق ما برای از بین بردن تبانی در مسابقات و فساد در فوتبال است.
در این زمان بی سابقه که با بیماری همه گیر COVID 19 مواجه شده، ضروری است که ما با همکارانی مانند UNODC همکاری کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان، مربیان و مقامات از اعتماد به نفس بالا جهت صحبت در مورد تبانی مسابقات و همچنین سایر موارد صیانت برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار