مسیب زاده: همه روزهای ما در سال روز قرآن، عترت و نماز است

تهران (پانا)_ محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در منطقه 19 سه اصل فراگیری درعین اثربخشی، اصل مشارکت جویی و مشارکت پذیری با محوریت مدرسه را در تمامی فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز، لازم و ضروری اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مسیب زاده: همه روزهای ما در سال روز قرآن، عترت و نماز است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، مراسم بزرگداشت هفته قرآن، عترت و نماز در آغازین روز این هفته با حضور محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مجتبی ولی پوری، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران و هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه 19، در سالن جلسات منطقه 19 به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی دانش آموزی ( شاد) برگزار شد.

محمد رضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این جلسه ضمن قدرانی از فعالیت های قرآنی اداره کل شهر تهران و همچنین منطقه 19 و تبریک این هفته بیان کرد: همه روزهای ما در سال روز قرآن، عترت و نماز است و هدف از نامگذاری این هفته، فرصتی برای تجلیل از فعالین این حوزه و نیز ایجاد انس و الفت بیشتر در این ایام با قرآن، عترت و نماز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مجموعه همکاران حوزه پرورشی سراسر کشور به جهت تولید محتواهای ارزشمند و تاثیر گزار تربیتی در این حوزه گفت: علارغم همه محدودیت ها و تهدیدهای دوران بیماری کوئید 19، راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد فرصتی بی نظیر در مسائل آموزشی و تربیتی در طول تاریخ آموزش و کشور ایجاد کرده است.

مسیب زاده بیان کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های مقام عالی وزارت در موضوع اهمیت فعالیت های قرآنی در فضای مجازی، اداره کل قرآن،عترت و نماز نیز به سهم خود در این موضوع ورود پیدا کرده و به صورت نمونه برگزاری آنلاین محفل انس با قرآن در مشهد مقدس با استقبال همزمان 930 هزار نفری در شبکه شاد از سراسر کشور مواجه بود.وی همچنین تشریح کرد: بر اساس توافق با مسئولین شبکه شاد از هفته آینده مربیان پرورشی مدارس نیز همچون مدیر و معاون مدرسه امکان ایجاد و مدیریت گروه در شبکه شاد را خواهند داشت.

وی همچنین از رونمایی کانال های 17گانه قرآن،عترت و نماز در شاد خبر داد و گفت روز چهارشنبه این هفته با فعالیت و راه اندازی این کانال ها اتفاقاتی خوب و مبارک در حوزه تربیتی دانش آموزان عزیزمان رقم خواهد خورد.

مسیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر سه اصل محوریت مدرسه، فراگیری در عین اثربخشی و اصل مشارکت جویی و مشارکت پذیری در تمامی فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: معتقد هستیم که بدون محوریت مدرسه، خانواده و نیز شرکاء آموزش و پرورش در امر تربیت، به اهداف خود نخواهیم رسید.

وی در بخش پایانی صحبت های خود از برنامه های هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز خبر داد و اظهار کرد: در این هفته شاهد برگزاری یکی از بزرگترین محافل انس با قرآن بین المللی در مشهد مقدس با حضور آقای اسامه کربلایی نفر اول مسابقات بین المللی مالزی از کشور عراق و جناب آقای سید جواد حسینی از قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان خواهیم بود و علاقمندان می توانند از کانال های این حوزه در شاد آن را دنبال کنند. وی همچنین بیان کرد: روز یکشنبه 30 آذرماه نیز جشن شکوفایی، عبادت و تکلیف را به صورت مجازی و نمادین به میزبانی شهر تهران برای دانش آموزان عزیز برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار