پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

قرآن به عنوان معجزه مانای پیام آور آرامش و مودت، نماز به عنوان ستون و عمود دین و مصداق حدیث نورانی " و ان قبلت قبل ما سواها" و عترت به عنوان هادیان و راهنمایان صادق و امنای عابد، سه طریق همراستای خوشبختی، کمال و رستگاری انسان هستند.
خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی، زمینه گسترش وتعمیق این سه اصل سعادت بخش دنیوی و اخروی در جامعه فراهم شده است. سند تحول بنیادین که سند بالادستی و ناظم نظام تعلیم و تربیت است؛ با رویکردی تربیتی و پرورشی و تاکید بر این سه منشور نورانی تدوین شده است. اجرای طرح حغظ جز سی قرآن کریم و هدف گذاری برای تربیت حافظ و عامل آیات کلام وحی در دوره ابتدایی و طرح امام شناسی، موید عملی این رویکرد حسنه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته " نماز، قرآن و عترت" به همه فعالان کوشای این حوزه، همه همکاران تلاشگر و خانواه های گرانقدر هم استانی را به تلاش وافر و همت متعالی در ترویج و گسترش فرهنگ "قرآن، عترت و نماز" دعوت کرده تا با تربیت نسلی پویا و قرآنی، بتوانیم شکرگزار این نعم ارزشمند الهی باشیم. امیدوارم در پناه و سایه این سه درخت تناور و ابدی، عاقبتی نیکو در هر دو سرای، برایمان مقدر گردد.

علیمراد کرمی مدیرکل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار