اساتید گیلان جزو پژوهشگران برتر ایرانی معرفی شدند

رشت (پانا) - رئیس دانشگاه گیلان گفت اسامی سه عضو هیات علمی این دانشگاه در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر ایرانی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اساتید گیلان جزو پژوهشگران برتر ایرانی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گیلان، احمد رضی اظهار کرد: بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام" ISC" اسامی سه عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در جمع پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر ایرانی در حوزه های مختلف علوم قرار گرفته است.

وی گفت: فرهاد شیرینی در حوزه موضوعی شیمی، رضا انصاری و محمدعلی میرزا زاده در حوزه موضوعی مهندسی از استادان دانشگاه گیلان در فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر ایرانی قرار گرفت.

رضی خاطر نشان کرد: این اسامی بر اساس پردازش هایی که ISC بر روی داده های مستخرج از دو پایگاه ESI و WOS انجام داده و با روش شناسی پیشرفته، شناسایی و استخراج شده است.

پیش از این و بر اساس داده های موسسه کلاریویت آنالتیکس "ISI" محمد علی میرزازاده نیز در فهرست پژوهشگران پراستناد برتر دنیا قرار گرفته بود.

بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای بیش از ۵۶۰ عضو هیأت علمی است.

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای یک پردیس دانشگاهی و ۱۰ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.

قرار گرفتن در جمع دانشگاه های برتر سه نظام بین المللی و رتبه بندی جهانی تایمز، لیدن، شانگهای و دسته دانشگاه های یک درصد برتر دنیا و ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور جزئی از توانمندی های دانشگاه گیلان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار