در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان؛

رمضانی: امام (ره) معمار انقلاب و فردی است که به ما حرمت، ابهت و قدرت اعتراض داد

تهران (پانا) _ مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در بیان اهمیت معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل دانش‌آموز گفت که باید بتوانیم در زمینه شناخت شخصیت حضرت امام (ره) بیشتر تلاش کنیم چون امام معمار انقلاب و فردی است که به ما حرمت، ابهت و قدرت اعتراض داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: امام (ره) معمار انقلاب و فردی است که به ما حرمت، ابهت و قدرت اعتراض داد

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان (زندگی به سبک روح الله) درباره برگزاری این جشنواره به همت اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: بسیار خوشحالم که معاونت پرورشی برای شناسایی بنیانگذار انقلاب اسلامی تلاش کرده است و در این راه از همکارانمان خصوصا آقای شیخ الاسلام در استان قم برای برگزاری این جشنواره تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما در آموزش و پرورش دو قدم در جهت تحقق ماده 37 برداشتیم که یکی تبلیغ خرید کالای ایرانی و دیگری جشنواره آیینه زمان بود. من از همه دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که به بحث شخصیت حضرت امام خمینی (ره) ورود پیدا کردند تشکر می‌کنم.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش گفت: باید بتوانیم در زمینه شناخت شخصیت حضرت امام (ره) بیشتر تلاش کنیم و به کمک معاونت‌های پرورشی استان‌ها قدم‌های بزرگی برداریم. امام (ره) معمار انقلاب و فردی است که به ما حرمت، ابهت و قدرت اعتراض داد. من از این فضای معنوی استفاده می‌کنم و به روح بزرگ امام صلوات می‌فرستم.

رمضانی در پایان گفت: قرار بود این برنامه در مرقد حضرت امام (ره) برگزار شود که متاسفانه به علت کرونا مقدور نشد اما امیدوارم این برنامه را به کمک ستاد بزرگداشت امام تداوم دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار