معاون آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری:

شرایط کرونایی نباید دانش‌آموزی را از امر آموزش باز دارد

شهرری(پانا)- معاون آموزش متوسطه ناحیه یک شهرری در جلسه شورای آموزش متوسطه اظهار کرد شرایط کرونایی نباید باعث شود دانش‌آموزی از امر آموزش باز مانده و یا صدمه ببیند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
شرایط  کرونایی نباید دانش‌آموزی را از امر آموزش باز دارد

جلسه شورای آموزش معاونت متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با حضور سیدعلی‌حسینی‌صدیق معاون متوسطه، کارشناس مسئولان مقاطع و کارشناسان مقاطع، کارشناس گروه‌ها و مسئولین پژوهش‌سراها با هدف بررسی عملکرد و وضعیت آموزشی در سه ماهه گذشته در حوزه معاونت متوسطه برگزار شد.

دراین جلسه سیدعلی‌حسینی‌صدیق معاون متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ضمن تشکر از همراهی و همکاری اعضا، با اشاره به اهمیت ارتقای کیفیت اجرایی و محتوایی آموزش اظهار کرد: توجه ویژه به کیفیت آموزش از اولویت‌های معاونت آموزش است. پیش از این اهداف و اولویت‌ها را در قالب طرح «اطلس آموزشی» مطرح کردیم تا تمام شرایط و جوانب تحصیلی دانش‌آموزان منطقه مورد بررسی قرار بگیرد و دانش‌آموزی شامل محرومیت از تحصیل و یا صدمه تحصیلی نشود.

سیدعلی‌حسینی‌صدیق از کارشناسان این حوزه به خاطر فعالیت‌های خلاقانه در زمان برگزاری غیرحضوری مدارس تشکر کرد و نقش آنها را به عنوان راهبران آموزش در حفظ کیفیت برنامه‌های آموزشی قابل‌توجه دانست و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی مدارس را از اولویت‌های معاونت متوسطه بیان کرد. او هماهنگی هر چه بیشتر بین حوزه‌های آموزشی و مدارس را باعث ارتقا کیفیت عملکرد آنها دانست.

در ادامه جلسه هر یک از مسئولین به بیان گزارش اجمالی از عملکرد و همچنین راهبردها و چالش‌هایی که با آن مواجه بودند پرداختند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار