افزایش ۲۱ درصدی تولیدخودروی سواری

تهران (پانا) - طبق گزارش دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صمت تولید انواع خودروی سواری در ۸ ماهه نخست امسال افزایش بیش از ۲۱ درصدی داشته است .

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۱ درصدی تولیدخودروی سواری

به گزارش دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صمت ۸ ماه نخست امسال، ۵۴۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه تولید انواع خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۱.۳ درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش در این مدت آمار تولید ۱۹ محصول منتخب صنعتی و معدنی افزایش داشته است از جمله فولاد خام با تولید ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در این مدت، افزایش ۸.۴ درصدی را ثبت نموده است. در این مدت، تولیدات انواع تلویزیون با ۸۰۱ هزار و ۶۰۰ دستگاه، افزایش ۶۲.۵ درصدی داشته و تولید شمش آلومینیوم خالص با ۲۷۱ هزار و ۳۰۰ تن، در نیمه اول سال افزایش ۵۲.۲ درصدی را ثبت نموده است.

در این گزارش میزان تولید سیمان در ۸ ماهه امسال، ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تن اعلام شده که افزایش ۱۵.۸ درصدی داشته، همچنین در این مدت کاتد مس با ۱۸۸ هزار و ۹۰۰ تن تولید، افزایش ۷.۱ درصدی داشته است.

بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۸ ماهه ۹۹، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف، انواع سواری، وانت، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، پودر شوینده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، داروی انسانی و آلومینا، ۱۹ کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار