ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از ساخت سریالی 30 قسمتی با موضوع طرح ملی کوچ خبرداد که به زودی از شبکه آموزش و شبکه پویا پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت سریال 30 قسمتی با موضوع طرح کنترل وزن دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، صفدر سلطانی ضمن اعلام این خبر درخصوص جزئیات تولید این محتوای آموزشی عنوان کرد: فاز اول سریال 30 قسمتی با موضوع طرح ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی دانش آموزان) هم اکنون در حال تولید است، این سریال از ابتدای هفته آینده از شبکه های آموزش و پویا سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این سریال برای دانش آموزان رده سنی ابتدایی و متوسطه اول تهیه می شود و در ضمن نکاتی آموزشی را ویژه معلمان تربیت بدنی، مراقبین سلامت، اولیا دانش آموزان و کلیه عوامل اجرایی مدرسه یادآور می شود.

سلطانی با اشاره به اینکه در تولید این سریال از دو عروسک استفاده می شود خاطرنشان کرد: فیلمنامه این سریال در قالب یک خانواده چهار نفره تدوین شده است که مادر خانواده مراقب سلامت و پدر خانواده به عنوان یک معلم ورزش ایفای نقش می کند و توصیه های بهداشتی و تغذیه ای از طریق فرزندان این خانواده ارائه می شود.

یادآوری می شود با توجه به سابقه مطلوب استان خراسان رضوی، قسمتی از تهیه محتوی طرح کوچ از طرف دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به این استان سپرده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار