حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا

محروم‌ها عصای دست بودند اما شانس پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسیار بالاست

گل محمدی باید به بازیکنانش انگیزه دهد

تهران (پانا) - سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم به رغم محرومیت 3 بازیکن از حضور در فینال شانس بالایی برای رسیدن به جام قهرمانی دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
محروم‌ها عصای دست بودند اما شانس پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسیار بالاست

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره اولسان هیوندای کره‌جنوبی حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: « قطعاً حریف پرسپولیس در این مرحله بسیار قدرتمند است که توانست تا به اینجا صعود کند. به نظرم پرسپولیس باید به خوبی تیم حریف را آنالیز کند و به نقاط قوت و ضعف آن پی ببرد تا بتواند از طریق نقاط ضعف تیم حریف در مرحله فینال پیروز میدان شود. »

وی ادامه داد: « پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و در چند روز مانده به بازی فینال کادر فنی باید به بازیکنان انگیزه کافی دهد تا بتواند آنها را برای این دیدار مهم و حساس آماده کند، همان‌طور که گفتم این موضوع خیلی مهم است که توانایی‌ها و نقاط ضعف تیم حریف شناسایی شود و بر اساس آن یک برنامه‌ریزی درست انجام دهند. ما دیگر فرصتی برای جبران نداریم و باید بازیکنان تمام تلاش خود را به کار ببرند.»

درخشان در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس بدون قرار داشت در شرایط بازی طی دو هفته اخیر، قرار است در فینال به میدان برود و این موضوع ممکن است دردسرساز باشد، اظهار کرد: « من فکر می‌کنم نباید خیلی به این موضوع دیگر فکر کنیم، البته خوب بود اگر پرسپولیس قبل از بازی در فینال در یک یا دو به میدان می‌رفت؛ چرا که باعث می‌شد بازیکنان روان‌تر بازی کنند، اما حالا که این اتفاق نیفتاده نباید خیلی به آن توجه کرد بلکه الان بیشترین تمرکز تیم باید به آنالیز حریف باشد تا بتوانند یک بازی خوب و قابل قبول ارائه دهند. »

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که نبود بازیکنان تأثیرگذار در ترکیب تیم ممکن است شرایط را سخت کند، عنوان کرد: « قطعاً همین طور است به هر حال کار پرسپولیس در مرحله فینال سخت است، اما ما بازیکنان با انگیزه و بسیار متعصب و همچنین با دوندگی بالا در ترکیب تیم داریم. فوتبال بسیار غیر‌قابل پیش‌بینی است و هیچ‌وقت هیچ تیمی قدرت مطلق نبوده و نیست شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بالاست و ما باید از این فرصت بسیار خوب استفاده کنیم. »

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: « طبیعی است که وجود بازیکنان قدرتمند عصای دست سرمربی است و وقتی که یک مربی این ابزار در اختیار نداشته باشد، نمی‌تواند تمام توانایی لازم را در زمین پیاده کند. اما من اعتقاد ندارم که نبود برخی بازیکنان پرسپولیس باعث می‌شود که تیم دچار مشکل شود، چرا که ما بازیکنان تأثیرگذاری و جوان جایگزین کرده‌ایم که می‌توانند از ظرفیت و توانایی خود به خوبی استفاده کنند. هرچند که اعتقاد دارم با نبود آن بازیکنان کار کمی سخت است، اما پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و نباید این موضوع را فراموش کنیم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار