نیکبخت: زیبایی و آراستگی نمازخانه ها باعث جذب دانش آموزان به نماز است

تهران (پانا)- مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، به همراه طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، عباسعلی خانمحمدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، مریم بابایی، کارشناس قرآن، عترت و نماز و رضا علیزاده کارشناس روابط عمومی با حضور در مدرسه شهید اصانلو، همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز از مدرسه منتخب طرح آسان ملکوت (نماز خانه های برتر مدارس شهر تهران) تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: زیبایی و آراستگی نمازخانه ها باعث جذب دانش آموزان به نماز است

مهدی نیکبخت، ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز از زحمات ارزنده مدیر محترم مدرسه، تیم پرورشی و سایر همکاران موثر در فعالیت‌های تربیتی آموزشگاه قدردانی کرد و گفت: امروز دانش آموزان بیش از هر زمان دیگر به فعالیتهای تربیتی و پرورشی قرآنی، دینی و معنوی نیاز دارند اگر آموزه‌های دینی و بینش قرآنی از همان سال های ابتدایی مدرسه انجام گیرد؛ می‌تواند تاثیرات بهتر و ماندگار تری را داشته و در درازمدت تعیین کننده مسیر زندگی افراد و جامعه خواهد بود.
وی افزود: از میان تمامی فرایض دینی نماز از بالاترین مرتبه برخوردار است که می تواند تمام ابعاد شخصیتی و زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد.
طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی در این جلسه ضمن تبریک هفته قرآن، عترت و نماز و عرض خدا قوت و آرزوی صحت و سلامتی از زحمات ارزشمند کلیه همکاران به ویژه همکاران پرورشی و مدیر محترم مدرسه به سبب همراهی با فعالیت های پرورشی تشکر کرد و گفت: هفته قرآن فرصتی مناسب برای این است که ما بررسی کنیم. در یک سال گذشته در خدمت به قرآن و خدمت قرآنی به دانش‌آموزان چه کرده‌ایم و این هفته مبارک شروعی تازه برای برنامه های قرآنی با رویکردی جدید، موثر، خلاقانه، جالب، جذاب و نافذ است.
پورمحمود، ضمن اشاره به همزمانی هفته پژوهش با هفته قرآن تاکید کرد: از همین ابتدای ایام آغاز تعلیم و تربیت رسمی دانش آموزان فعالیت‌های قرآنی را به سمت قرآن‌ پژوهی سوق دهیم و متناسب با سن دانش آموزان اقدام به آموزش مفاهیم و معانی قرآنی برای آن ها باشیم.
وی سپس با اشاره به طرح ارزنده آسان ملکوت گفت: نمازخانه های مدارس اگر از آراستگی و زیبایی خوبی برخوردار باشند می‌توانند در جذب دانش آموزان برای نماز موثر واقع شوند و شایسته این است که، ما بهترین مکانها را به گفتگو با خدای خود اختصاص دهیم و با تجهیز و زینت بخشی نمازخانه ها در مدارس، این امر مهم را به دانش آموزان نیز آموزش دهیم.
در پایان مهدی نیکبخت با اهدای لوح تقدیر و یادبود از مدیر محترم مدرسه منتخب طرح آسان ملکوت قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار