رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان بیان کرد:

بستری ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان اردستان

اردستان(پانا)-رئیس بیمارستان شهید بهشتی اردستان خبر داد ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان اردستان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بستری ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان اردستان

مرتضی کفیل با بیان اینکه برخی روزها جای خالی برای پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان نداشتیم، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون دوران اوج بیماری را سپری کردیم، در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: حداقل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ۳۵ ساله و حداکثر ۹۸ ساله بودند، ولی بیش از ۸۰ درصد تمام بیمارانی که بستری می شوند سالمند هستند.

کفیل خاطرنشان کرد: نرخ بالای سالمندی در شهرستان اردستان کار را برای کادر درمان دو چندان کرده است و در کنار بیمارانی که دارای بیماری زمینه ای هستند بیشترین بیماران کرونایی را تشکیل می دهند.

رئیس بیمارستان اردستان گفت: براساس معیارهای تشخیصی قطعی، از آغاز اپیدمی کرونا تاکنون تعداد ۵۲ نفر از کارکنان درمان بیمارستان اردستان به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

کفیل تاکید کرد: بسیاری از کادر درمان بیمارستان بیمار شده اند، اما همچنان پای کار هستند. آنها خودشان و خانواده شان در خطر هستند و حتی اگر مایل هم باشند به خانه بروند از ترس مبتلا شدن دیگر اعضای خانواده نمی‌روند.

فرماندار اردستان: ایثار کادر درمان در تاریخ ایران ثبت خواهد شد

حمید رضا تاملی در مراسم تجلیل از کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی اردستان، اظهار کرد: مدافعان و سفیران سلامت بیش از ۱۰ ماه است که در عرصه مقابله با کرونا جانانه در خط مقدم مبارزه با این بیماری تلاش می‌کنند و بی‌تردید ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری کادر بهداشت و درمان در تاریخ این سرزمین ثبت خواهد شد.

وی افزود:اگر زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر درمان نبود چه بسا خطرات این بیماری بیش از آنچه امروز ناظر آن هستیم گسترش می‌یافت. همه مردم قدردان تلاش و زحمات کادر درمان هستند و همواره همراهی خود در این زمینه به اثبات رساندند.

خبرنگار:‌علیرضا صفاری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار