فرمانده کل ارتش :

ملت ایران از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت

تهران (پانا)- فرمانده کل ارتش در مراسم اهدای نشان نصر درجه یک از سوی رهبر معظم انقلاب به دانشمند شهید فخری‌زاده تاکید کرد ملت ایران هیچگاه از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران  از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم اهدای نشان نصر درجه یک از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا به دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هیچگاه از خون پاک فرزندان برجسته خود نخواهد گذشت تصریح کرد: امروز به نمایندگی از ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، آحاد فرماندهان و کارکنان غیور ارتش مراتب احترام و تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن فخری زاده اعلام می دارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تکریم و تجلیل از مقام شامخ دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده را پاسداشت علم و دانش و فرهیختگی فرزندان برومند ایران اسلامی دانست و افزود: این شهید والامقام در سخت ترین شرایط تحریم در مقابله با نظام سلطه توانستند قله های پیشرفت و ترقی را طی کرده و ایران اسلامی را علیرغم همه دشمنی ها و هجمه های سخت و نرم استکبار جهانی به جایگاه واقعی خود نائل کنند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل دانشمند شهید محسن فخری زاده نشان درجه یک نصر را که از سوی فرمانده معظم کل قوا به شهید دکتر فخری زاده اهدا شده بود به خانواده شهید تقدیم کرد.

در این دیدار که فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و تعدادی از معاونین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار