صالحی فرد: فعالیت ها و مسابقات قرآنی منطقه چهار در فضای مجازی انجام می شود

تهران (پانا) - فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسوول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برپایی نمایشگاه قرآن کریم همزمان با آغاز هفته قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
صالحی فرد: فعالیت ها و مسابقات قرآنی منطقه چهار در فضای مجازی انجام می شود

فرحناز صالحی فرد، کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش منطقه چهار از برپایی نمایشگاه قرآن کریم همزمان با آغاز هفته قرآن خبر داد و ضمن گرامی داشت این هفته نورانی گفت: هر ساله با شروع هفته قرآن شاهد آغاز بزرگترین رویداد قرآنی با برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی بودیم که امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه ویروس نوظهور کرونا عرصه را بر ما تنگ و سخت کرده است؛ اما فعالیت ها و مسابقات با قوت در فضای مجازی انجام می شود.

وی با تشکر از زحمات و همراهی معاونان و مربیان فعال مدارس منطقه در فعالیت های قرآنی افزود: برنامه ریزی ها انجام شده و مطابق تقویم اجرایی مسابقات فرهنگیان و دانش آموزان به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

صالحی فرد در آستانه هفته قرآن از مدیر، معاون و مربی پرورشی آموزشگاه ابتدایی پسرانه غیردولتی نور و دبیرستان دوره اول علوی که در اجرای نمایشگاه فرهنگی و قرآنی که در جوار یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه چهار مساعدت کردند، قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار