مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۲۰ درصد دانش آموزان گلستانی به شبکه شاد دسترسی ندارند

گلستان(پانا)-بیش از ۲۰ درصد دانش آموزان گلستانی به سامانه شاد دسترسی ندارند، بنابراین با مصوبه ستاد استانی کرونایی آموزش حضوری در برخی از روستاها پیگیری می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۰ درصد دانش آموزان گلستانی به شبکه شاد دسترسی ندارند

نشست خبری با اصحاب رسانه امروز صبح در سالن فرهنگ اداره کل آموزش پرورش با حضور احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، نظری معاونت پشتیبانی و پژوهش استان و سعید سقایی رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل برگزار شد.

گوهری راد اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۲۰ درصد دانش آموزان گلستانی دسترسی لازم را بنا به دلایلی مانند نداشتن تبلت یا تلفن همراه هوشمند، سرعت اینترنت ضعیف در برخی مناطق و...نداشتند، طبق مصوبه ای که در جلسه ستاد استانی کرونا مطرح شد آموزش حضوری را در برخی از روستاها بالاخص در شرق استان شروع کردیم.

گوهری راد ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از سه هفته است آموزش ها در استان به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، در حال حاضر ۷۶.۵۳ درصد دانش آموزان در شاد ثبت نام کرده و ۶۶ درصد آنها آنلاین هستند که بیشترین حضور در کردکوی با ۸۷ درصد و کمترین حضور مربوط به رامیان با ۵۱ درصد است.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: از نظر امید به تحصیل دانش آموزان در استان وضعیت مناسبی نداریم که نرخ این دانش آموزان در مقطع ابتدایی بسیار پایین است.

گوهری راد در پایان گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان وجود دارد که نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار