مسعود فروتن مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود

تهران (پانا) - برنامه «دست در دست» یکشنبه 23 آذر میزبان مسعود فروتن، نویسنده، کارگردان، مجری و بازیگر کشورمان خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مسعود فروتن مهمان برنامه «دست در دست» می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «دست در دست» در نوزدهمین قرار پاییزی خود که یکشنبه به روال همیشگی بعد از گفتگوی ویژه خبری روانه آنتن خواهد شد؛ از مسعود فروتن؛ نویسنده، مجری، کارگردان و بازیگر کشورمان میزبانی خواهد کرد.
مسعود فروتن جزء اولین نسل از فارغ‌التحصیلان کارگردانی تلویزیون از «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» در سال ۱۳۵۰است و بیش از چهار دهه فعالیت در آثار سینمایی و تلویزیونی را در کارنامه دارد. در سابقه هنری مسعود فروتن، بیش از ٣۵٠ تله تئاتر و بیش از 50 فیلم و سرالی در سمت‌های مختلف بازیگر، کارگردان و ... دیده می‌شود.
همچنین حجت‌الاسلام مرتضی غائبی، جهادگر قزوینی با سابقه تشکیل 10 گروه جهادی با هماهنگی بنیاد برکت در مبارزه با کرونا، پخش بسته های غذایی، ساخت خانه و تعمیر خانه خانواده های آسیب دیده و ... روبروی سلمان فرخنده مجری این برنامه نشسته و درباره همدلی، مهربانی و همراهی مردم در شرایط فعلی گپ و گفتی شنیدنی و معاشرتی پاییزی را برای بینندگان این برنامه رقم خواهند زد.
گفتنی است برنامه «دست در دست» یک قرار پاییزی شبانگاهی است که با تهیه موشن‌هایی از شخصیت‌های تاثیرگذار و کسانی که در کار خیر پیش قدم بوده‌اند، برگزاری پویشی مردمی با محوریت ارسال داستان هایی با موضوع کرونا به صورت نوشته، فیلم، صدا و اهدای جوایز به آثار برگزیده همچنین گفتگوهایی صمیمی و شنیدنی با هنرمندان، ورزشکاران و جهادگران عرصه نیکوکاری، به پررنگ تر کردن همدلی و خیرخواهی در این دوران می‌پردازد.
سیدمحمود انوشه، گلاره عباسی، لاله اسکندری، سوگل طهماسبی، کاوه خداشناس، داود نماینده، نصرالله مدقالچی، رضا فیاضی، شوکت حجت، علیرام نورایی، حامد عسگری، بهروز رضوی، کمند امیرسلیمانی، حمید شریف زاده و .... از جمله مهمانان این برنامه بوده‌اند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدادی که پنجشنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار