درخواست‌هایی با موضوع واریز وجه در شبکه شاد را نادیده بگیرید

تهران (پانا) - رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران از شهروندان خواست درخواست‌هایی با موضوع واریز وجه در شبکه شاد را نادیده بگیرند چرا که استفاده از شبکه شاد برای دانش آموزان رایگان بوده و نیازی به پرداخت وجه بابت تایید اکانت یا موارد دیگر نیست.

کد مطلب: ۱۱۴۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
درخواست‌هایی با موضوع واریز وجه در شبکه شاد را نادیده بگیرید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رضا ملوکی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: نرم‌افزار آموزشی شاد یک پیام‌رسان بوده و این نوع سوء استفاده ممکن است در بستر هر پیام رسان دیگری نیز رخ دهد؛ مخاطبان باید هوشیار بوده و فریب فرصت طلبان در فضای مجازی را نخورند؛ زیرا هر پیامی که برای آنها ارسال می‌شود از سوی آموزش و پرورش نیست.

وی افزود: هشدارهایی زیادی در خصوص کلاهبرداری‌های مشابه با ترفند واریز وجه توسط کارشناسان پلیس فتا تهیه شده و از کاربران و خانواده‌ها خواسته می‌شود، به پیام‌های که در آن درخواست پرداخت حق اشتراک، هزینه تایید اکانت و … می‌شود اعتنا نکنند.

این مقام مسئول تاکید کرد: استفاده از شبکه شاد برای دانش آموزان رایگان بوده و نیازی به پرداخت وجه بابت تایید اکانت و یا موارد دیگرنیست و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی حتماً آن را گزارش کنند.

رییس پلیس فتا شرق استان تهران خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مواجهه با هرنوع مشکلی با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی؛ گزارش و درخواست خود را ثبت و از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار