معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

مسئولیت گرفتن در نظام یک فرصت برای خدمتگزاری به مردم است

قرچک(پانا)- معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است تا به مردم خدمت کنند و در مسیر باورهای خود قدم بردارند تا رضایت خداوند و مردم را به دست آورند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مسئولیت گرفتن در نظام یک فرصت برای خدمتگزاری به مردم است
به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، الهه حسن‌حسن‌پور،ون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قرچک در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد اظهار کرد: از همه همکارانی که در این مدت با تمام وجود پای کار بودند و زحمات زیادی را کشیدند تا فعالیت‌های جاری آموزش و پرورش متوقف نشود و در تکریم ارباب رجوع نهایت تلاش خود را کردند قدردانی می‌کنم.

او گفت: برای بنده و همه همکارانم سخت است که یکی از نیروهای خوب و کاربلد از معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش جدا شود، ولی با توجه به نیاز منطقه امیدوارم جناب آقای داورزنی در این سنگر موفق باشند.

حسن‌پور افزود: شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های مهم و با اهمیت برای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است، به همین منظور یک نیروی جوان، ارزشی و ورزشی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش انتخاب کردند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تصریح کرد: اگر مدیر منطقه آگاه، کاربلد و توانا باشد بی‌شک نیروها و کارشناسان منطقه نیز با قدرت و توانایی بیشتر در جهت پیشبرد اهداف مدیریت آموزش و پرورش فعالیت می‌کند.

او اظهار کرد: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است تا به مردم خدمت کند، باید در مسیر باورهای خود قدم برداریم تا رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم اگر رضایت مردم را به دست آوردیم رضایتمندی خداوند را نیز کسب خواهیم کرد.
فراهانی در پایان خاطر نشان کرد: در کارهای خود برنامه‌ریزی کنید پیشرفت، توسعه و تعالی کشور در گرو پیشرفت آموزش و تربیت جوانان و نیروهای خلاق است تا برای آینده این کشور قدم بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار