با حضور عضو مجمع نمایندگان البرز و مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

جلسه شورای پشتیبانی بسیج فرهنگیان البرز برگزار شد

کرج ( پانا)- جلسه شورای پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان البرز با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای پشتیبانی بسیج فرهنگیان البرز برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش البرز، شورای پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان البرز با حضور علی حدادی نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس سازمان بسیج فرهنگیان و سایر اعضا تشکیل جلسه داد.
عضو مجمع نمایندگان استان در این جلسه گفت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی نباید به روی زمین بماند.
وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن این مطالبات مهم ترین بستر آموزش و پرروش و مهم ترین قشر فرهنگیان کشور هستند که در این بین بسیج فرهنگیان سهم به سزایی خواهد داشت.
نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیج تفکری عمیق و انسان ساز است و در ۸ سال دفاع مقدس نتایج تربیت بسیجی را دیدیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد : تفکر انقلابی حکم می کند بیش از پیش به مسائل آموزش و پرورش و فرهنگیان توجه کنیم.
نماینده استان در مجلس از بسیج فرهنگیان خواست: «به عنوان یک بازوی فکری در خصوص مسائل آموزش و پرورش هر جا نیاز به اصلاح قوانین و هر کجا نیاز به وضع قوانین جدید است تا موانع پیش روی تعلیم و تربیت برداشته شود طرح ها و پیشنهادات خود را به ما ارائه دهید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: سازمان بسیج فرهنگیان را به عنوان بازوی اداره کل آموزش و پرورش استان می دانیم و اگر مدیری از این ظرفیت بالای فکر و اجرایی استفاده نکند در واقع خودش را از یک فرصت و ظرفیت مناسب محروم کرده است.
قاسمی به لزوم جذب نیروی تخصصی در دانشگاه فرهنگیان برای امور پرورشی و تربیتی اشاره کرد و گفت: در دانشگاه فرهنگیان هیچ گونه جذبی تحت عنوان مدیر یا مربی پرورشی نداریم که با کمک و پیگیری نمایندگان باید چنین بستری فراهم شود.
وی ادامه داد: رویکرد ما در آموزش و پرورش توجه به امور پرورشی، تربیتی، مهارت آموزی است به همین جهت استفاده از نیروهای سایر رسته های آموزشی در این بخش که از سال های گذشته مرسوم بوده نمی تواند ما را در دستیابی به اهدافی که در سند تحول بنیادین آمده یاری کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به اهمیت اقتصاد آموزش و پرورش و توجه به مطالبات فرهنگیان از نماینده استان در مجلس شورای اسلامی خواست با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به نظام رتبه بندی معلمان در بودجه سال 1400 صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار