مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

اتحاد و همدلی رمز موفقیت در هر نهاد و اداره است

قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: قطعاً رمز پیروزی در هر نهاد و اداره‌ایجاد محیطی آرام، اتحاد، همدلی و مسئولیت‌پذیری همه همکاران است که این خصوصیات در بین همه همکاران شهرستان قرچک به خوبی دیده می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اتحاد و همدلی رمز موفقیت در هر نهاد و اداره است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، رضا داورزنی در مراسم تکریم و معارفه که در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد، اظهار ‌کرد: خدا را شاکرم در آخرین سال‌های خدمت خود در آموزش و پرورش در کنار بهترین نیروهای انسانی استان تهران فعالیت خواهم کرد، حضور در کنار شهروندان قرچکی برای بنده روحیه بخش و بسیار با‌ارزش است.

داورزنی در ادامه گفت: از همه کسانی که در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک از بدو تاسیس تا کنون فعالیت کردند تقدیر می‌کنم چرا که در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان قرچک قدم برداشتند به خصوص آقای فراهانی که در مدت کوتاهی که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک را برعهده داشت آرامش، اتحاد و همدلی را در بین همکاران به وجود آورده است.

داورزنی افزود: قطعاً رمز پیروزی در هر نهاد و اداره‌ای ایجاد محیط آرام، اتحاد، همدلی و مسئولیت‌پذیری همه همکاران است این خصوصیات در بین همه همکاران شهرستان قرچک به خوبی دیده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: دست یاری به سمت همه شما همکاران، مدیران، معلمان دراز می‌کنم و از همه شما کمک می‌طلبم تا با اتحاد و همدلی با یکدیگر بتوانیم در مسیر پیشرفت جامعه قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار