مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خواستار شد:

ضرورت تسریع درتعیین تکلیف املاک فاقد سند آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر عنوان کرد 35 مورد پرونده مدارس در راستای اجرای قانون تعیین تکلیف املاک فاقد سند مالکیت از سال 1392تاکنون مفتوح هستند که امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه واحد برسند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع درتعیین تکلیف املاک فاقد سند آموزش و پرورش اسلامشهر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در این نشست، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان با مجموعه آموزش و پرورش اظهار کرد: امیدواریم آموزش و پرورش با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک طی تفاهم‌نامه‌ای که به امضاء دو دستگاه خواهد رسید بتواند املاک متعلق به آموزش وپرورش را با سرعت بیشتری به ثبت برساند.

او افزود: اداره ثبت اسناد و املاک اسلامشهر می‌تواند یاریگری موثری برای دغدغه‌های آموزش وپرورش باشد که خروجی آن تربیت دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

سپس سید محسن سادات حسینی، رئیس ثبت اسناد و املاک شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی ضمن اشاره به رسالت والای آموزش و پرورش، بیان کرد: در اسرع وقت دستورات لازم را به واحدهای ثبتی جهت تسریع در صدور اسناد آموزش و پرورش ابلاغ خواهیم کرد.

او گفت: در نهایت مشکل 20 برگ سند مالکیت مدارس شهرستان اسلامشهر که از سال 1398 در راستای انتقال اجرائیه در اداره ثبت و اسناد دارای مشکل اداری بودند به زودی مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار