رسولی: پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورا در واکنش به پیشنهاد مطرح شده درباره در نظر گرفتن بودجه برای سازمان‌های اجتماعی، گفت پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است و نیازی به تصویب قانون مجزا ندارد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رسولی: پرداخت حقوق و دستمزد اولویت اصلی در شهرداری است

سید حسن رسولی خزانه‌دار شورا در واکنش به پیشنهاد مطرح شده در ارتباط با در نظر گرفتن بودجه برای سازمان‌های اجتماعی شهرداری بیان کرد: فرض همکاران محترمی که این بند را پیشنهاد را کردند، این است که متاثر از ویروس کرونا پرداخت‌های حقوق و دستمزد سازمان‌ها و شرکت‌های مورد نظر متوقف شده است.

وی افزود: اولا به روال همیشگی در کمیته تخصیص منابع شهرداری به همان دلایلی که در جلسه ذکر شد، اولویت اول با حقوق و دستمزد است. هیچ تفاوتی بین ستاد، صف، سازمان‌ها و شرکتها نیست.

رسولی گفت: در حال حاضر که آبان به اتمام رسیده و آخرهای آذرماه هستیم، با هر زحمتی بوده حوزه مالی تامین منابع کرده است و حقوق را پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: نکته بعدی اینکه ما وقتی که لایحه بودجه را شهرداری بدهند، در ردیف‌های درآمد و هزینه سازمان‌ها و شرکتهای مورد نظر لحاظ خواهیم کرد.

خزانه‌دار شورا عنوان کرد: بنابراین به نظر من این پیشنهاد توضیح واضحات است. وقتی می‌گوییم جهت‌گیری‌های اصلی بودجه دیگر روی مسلمات که هم در شهرداری و هم بقیه دستگاه‌ها پرداخت حقوق و دستمزد در شرایط سخت معیشتی مقدم بر همه امور است، نباید بحث کرد و آن را به جهت‌گیری سیاستی تبدیل کرد.

وی ادامه داد: زیرابه نظر من تحصیل حاصل است و عملا آن چیزی که مد نظر همکاران هست، در حوزه مالی شهرداری محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار