ارتقای 30 پله‌ای معدل دانش‌آموزان منطقه چهار

تهران (پانا) - کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش منطقه چهار از ارتقای 30 پله ای معدل دانش آموزان در امتحانات نهایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای 30 پله‌ای معدل دانش‌آموزان منطقه چهار

فاطمه کاظمی نوید، کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره دوم آموزش و پرورش منطقه چهار در گفت و گو با پانا گفت: «مدیریت آموزش و پرورش منطقه چهار برای هموار کردن مسیر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در طراحی برنامه عملیاتی سالانه یکی از اولویت‌های جدی و مهم خود را ارتقاء میانگین معدل و نمرات کتبی دروس نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در نظر گرفت. بر همین اساس حوزه معاونت آموزش متوسطه تمامی ظرفیت ها و توانمندی خود را برای دستیابی به هدف مذکور به کار گرفت تا این ماموریت مهم را به نحو احسن به انجام رساند.»
کاظمی ادامه داد: «معاونت آموزش متوسطه به همین منظور اولویت‌های برنامه ای خود را به اطلاع مدیران مدارس متوسطه ابلاغ کرد. خوشبختانه با همراهی و پشتکار همه عوامل حوزه ستادی و صف، منطقه موفق شد با ارتقای 30 پله ای، صعود کند و در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 به جایگاه 61 کشور برسد. این در حالی است که منطقه 4 در خرداد 98 جایگاه 91 کشوری را داشت.»
کاظمی افزود: «در دو جلسه جداگانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار از تلاش ها و زحمات مدیران مدارس متوسطه دوره دوم تقدیر و تشکر شد و همچنین عملکرد و جایگاه مدارس در سطح منطقه، استان و کشور به اطلاع ایشان رسانده شده است.»
وی خاطر نشان کرد: «به منظور ایجاد انگیزه و تقویت بستر مناسب رقابت آموزشی و تجلیل از مدارس برتر، طی برنامه ای خلاقانه با حضور سید محمد امین فاطمی نسب، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، شهاب روزبهانی، معاون آموزش متوسطه از زحمات مدیران دبیرستان های پسرانه غیر دولتی احسان، پسرانه علامه حلی 10، دخترانه نمونه دولتی امام محمد باقر (ع) و غیر دولتی روشنگران تقدیر شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار