مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

جذب ۱۶/۵ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰_ ۱۳۹۹، بیش از ۶۱ هزار دانش آموز استان جذب مدارس غیردولتی شده اند که این تعداد نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش هزار نفری داشته است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب  ۱۶/۵ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در دیدار اعضای شورای موسسان مدارس غیردولتی استان با اشاره به ضرورت حمایت از علاقه مندان به فعالیت در این مراکز اظهار کرد: توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش و جلب مشارکت دیگر دستگاهها به افزایش کیفیت آموزشی کمک می کند.

وی با بیان تحصیل ۶۱ هزار و ۳۶۷ دانش آموز در ۹۰۰ مدرسه غیردولتی گیلان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط کرونایی در سال تحصیلی امسال، نرخ جذب دانش آموزان استان به ۱۶/۵ درصد رسیده است که نسبت به پارسال هزار دانش آموز بیشتر جذب این گونه از مدارس شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از اقدام مدارس غیردولتی در تجهیز مدارس به فناوری های نوین آموزشی، این اقدامات را زمینه ساز اقبال بیشتر مردم و توفیقات افزون تر مدارس غیردولتی دانست.

ندیمی رئیس شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی استان گیلان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های این شورا، چگونگی بهره مندی از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید، صندوق تسهیلات کرونایی، اهمیت و برخی مشکلات بیمه نیروهای آزاد و سازو کارهای تعیین شهریه مدارس، گزارشی ارائه کرد.

وی نام گذاری ۱۴ تا ۲۱ آذر به نام هفته مدارس غیردولتی را فرصت مناسبی دانست تا دستاوردهای این مراکز بیش از پیش تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار