افزایش تعاملات تجاری- اقتصادی، هدف برگزاری همایش تجاری ایران و اروپا

تهران(پانا)- مشاور امور بین‌الملل و توافقنامه‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران هدف برگزاری همایش بزرگ ایران و اروپا را ایجاد زمینه برای افزایش تعاملات تجاری- اقتصادی دانست .

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تعاملات تجاری- اقتصادی، هدف برگزاری همایش تجاری ایران و اروپا

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، "میرهادی سیدی" افزود: در همایش بزرگ ایران و اروپا، نشست‌های تجاری بین شرکت‌های دو طرف برگزار می‌شود و در سه روز همایش یعنی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ آذرماه بیش از ۶۰ نفر از ایران و اروپا سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه برای شرکت‌های دو طرف به‌منظور ورود به تعامل تجاری- اقتصادی هدف اصلی برگزاری همایش است، خاطرنشان‌کرد: ایجاد زمینه برای تحولات جدید در این حوزه می‌تواند منتهی به بازیابی روابط تجاری شده و فرصت‌های زیادی را برای توسعه صادرات غیرنفتی ایران به همراه تامین واردات کالاهای سرمایه‌ای و واسطه‌ای از اروپا و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، افزایش صادرات و متنوع‌سازی بازارهای صادراتی و نیز همکاری‌های مشترک فراهم کند.

برپایه این گزارش، علاوه بر همایش سه روزه، ۱۲ مبحث آموزشی مرتبط با تجارت بین‌الملل و نفوذ در بازارهای جهانی با کمک مدرسانی از ایران و اروپا ارایه می‌شود که می‌تواند به ارتقای توان تخصصی شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازارهای جهانی کمک کند.

برگزاری این رویداد تجاری به صورت وبیناری و در وبسایت اختصاصی این رویداد به آدرس: https://www.europeiranbusinessforum.com/ انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار