کاظمی: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در دی ماه برگزار می‌شود

۹۷هزار ۹۷۷ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار ارسال شده است/سایر کشورها در این جشنواره مشارکت داشته اند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ارسال ۹۷هزار ۹۷۷ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری علمدار در دی ماه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی گفت: از هجدهم شهریور ماه ۹۹ و شروع بکار جشنواره فرهنگی هنری علمدار، یادواره سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور تا پایان روز دهم آذرماه ۹۹، ۹۷هزارو ۹۷۷ اثر در رشته های مختلف این جشنواره به دبیرخانه کشوری جشنواره واقع در دبیرخانه کشوری مستقر در آموزش و پرورش استان کرمان ارسال شده است.

وی ادامه داد: استقبال دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور از بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش بی نظیر بوده است.

کاظمی خاطر نشان کرد: دانش آموزان دوره اول و دوم ابتدایی سراسر کشور با شرکت بی نظیر خود در رشته های نقاشی، نامه ای به سردار و دکلمه خوانی ۶۸ هزار و ۳۰۹ اثر را به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی افزود: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه نیز در رشته‌های نقاشی، داستان کوتاه، داستانک، خاطره نویسی، دلنوشته، نامه ای به سردار سلیمانی، ۲۰هزارو ۸۱۹ اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردندو برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری کشور در بستر شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) بوده است.

وی با اشاره به مشارکت فرهنگیان در این جشنواره گفت: از فرهنگیان سراسر کشور نیز ۸ هزار و ۷۳۳ اثر در رشته های شعر، داستان کوتاه، بیان خاطره، مقاله، خوشنویسی و نقاشی خط توسط دبیرخانه این جشنواره دریافت شده است.

کاظمی ادامه داد: از سوی دانش آموزان و فرهنگیان مدارس ایرانی خارج از کشور، از جمله قطر، ژاپن، سوریه، ارمنستان، پاکستان، مالزی، قرقیزستان، روسیه، ترکیه لبنان و اردن نیز ۱۱۶ اثر در رشته های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمامی آثار دریافتی در کمیته فنی جشنواره در حال بررسی و داوری است و آثار منتخب و برگزیده در اختتامیه جشنواره در دی ماه ۹۹ اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار