باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر(پانا)_ باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان در مدرسه کوثر شهر بوشهر افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر ، نصراله نوروزی در آئین مجازی افتتاحیه باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی استان در مدرسه کوثر شهر بوشهر اظهار کرد: بهره مندی از تجارب ارزشمند بازنشستگان نقش موثری در اعتلای آموزش و پرورش خواهد داشت.
وی از راه اندازی پنج باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی در استان خبر داد و گفت: مدارس استثنایی کوثر بوشهر، توانا برازجان، مهر دشتی، ارم گناوه و رودکی آبپخش با توجه به فراوانی جمعیت به عنوان محل استقرار باشگاه پیشکسوتان انتخاب شده است.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر افزود: این مجموعه بیش از ۱۰۰ همکار بازنشسته دارد که شهرستان های بوشهر و دشتستان بیشترین سهم را از این تعداد دارا هستند.
نوروزی، یکی از اهداف اجرای این طرح را ارتقای منزلت اجتماعی پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی دانست و یادآور شد: پیشکسوتان با توجه به نقش راهبری و مشورتی بازوی کمکی بسیار خوبی برای آموزش و پرورش هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.
وی تصریح کرد: باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی با حضور بازنشستگان علاقه مند و با برنامه ریزی مدون شروع به کار خواهد کرد و فعالیت های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و تفریحی برای بازنشستگان و همچنین دریافت ایده ها، روش ها و راهکارهای مدیریتی و آموزشی از این گروه برای تسهیل در روند آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه مدنظر خواهد بود.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر با اعلام برگزاری جلسات منظم اعضای این باشگاه ها، تاکید کرد: مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در نشست های پیشکسوتان در این باشگاه به کارگروه استانی آموزش و پرورش استثنایی ابلاغ می شود و در صورت قابلیت اجرایی، همکاری در زمینه انجام اقدامات لازم برای حصول نتایج صورت خواهد پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار