جزئیات محدودیت‌های هفته آخر آذر در شهرهای نارنجی و زرد خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از ادامه اعمال برخی محدودیت‌ها در شهرهای نارنجی و زرد استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات محدودیت‌های هفته آخر آذر در شهرهای نارنجی و زرد خوزستان

به گزارش روابط عمومی استاتداری خوزستان ،رضا نجاتی اظهار کرد: در حال حاضر در استان خوزستان شهرستان‌های اهواز، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: تا پایان هفته، محدودیت‌ها بر اساس مصوبات قبلی در شهرهای نارنجی و زرد اعمال می‌شود.

بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند. در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

او یادآور شد :همچنین در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

نجاتی بیان کرد: در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.

سخنگوس تاد مقابله کرونا استان افزود: در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند و رفت و آمد در شهرهای نارنجی با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر یعنی فقط در اهواز از ساعت‌های ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

او تاکید کرد:ساعت کاری ادارات اهواز از ۸ تا ۱۳:۳۰ و فعالیت بانک ها نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار