مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

گازکشی به منازل ۷۵۴ مددجوی زنجانی

زنجان (پانا) - با برنامه ریزی انجام شده ، گازکشی منازل ۷۵۴ مددجوی زنجانی با بهره گیری از محل مشارکت خیران، اعتبارات این نهاد و منابع استانی انجام می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
گازکشی به منازل ۷۵۴ مددجوی زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه کارگروه مسکن با اشاره ارائه خدمات گازکشی به منازل مددجویان تحت حمایت این نهاد به ویژه در مناطق محروم و روستایی، گفت: خدمات کمیته امداد براساس نیاز خانواده های تحت حمایت شکل گرفته و به آنها عرضه می شود از همین رو نیازسنجی و اولویت بندی نیازها به منظور ارائۀ خدمات موثر و مفید به جامعه هدف از شاخص های مهم بخش های مختلف کاری این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفۀ کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد مقدس گفتمان سازی و جریان سازی در کارهای خیرخواهانه و کمک به نیازمندان است، ادامه داد: تلاش جهادی در حوزه تأمین مسکن به ویژه زمینه سازی برای نقش آفرینی خیران به منظور ایجاد هم افزایی در حوزه خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت و بهره گیری از نقش بی بدیل مردم در فرآیند خدمت رسانی باید در همه بخش ها مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه گازکشی به منازل مددجویان تحت حمایت و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای جامعه هدف این نهاد از محورهای اجرایی این نهاد مقدس است، تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده ، گازکشی منازل ۷۵۴ مددجوی زنجانی با بهره گیری از محل مشارکت خیران، اعتبارات این نهاد و منابع استانی انجام می شود.

وی همچنین افزود: ساخت هزار و ۱۶۹ سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز از برنامه های اجرایی این نهاد بوده که برنامه ریزی شده با بهره گیری از ظرفیت های استانی ومنابع این نهاد ومساعدت خیرین ونیکوکاران این خدمت نیز در کنار گازکشی به منازل مددجویان تحت حمایت انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار