رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نقش مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزش در حفظ کیفیت برنامه های آموزشی قابل توجه است

تهران(پانا) - معاون آموزش متوسطه در جلسه گروه های آموزشی مدیران عنوان کرد هر چند عوامل مختلفی در ارتقای برنامه های آموزشی موثرند، اما نقش مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزش در حفظ کیفیت برنامه های آموزشی قابل توجه است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نقش مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزش در حفظ کیفیت برنامه های آموزشی قابل توجه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، جلسه گروه‌های آموزشی مدیران دوره اول متوسطه با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، رئیس اداره دوره اول متوسطه و سرگروه‌های استانی مدیران برگزار شد.

هاشمی معاون آموزش متوسطه با تاکید بر نقش مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزش در حفظ کیفیت برنامه‌های آموزشی گفت: هر چند عوامل متعددی در کارآمدی و ارتقا کیفیت برنامه‌های یک واحد آموزشی دخیل است ولی مدیران ‌ما می‌توانند با وجود همه کمبودها و کاستی‌های موجود با ارائه راهکارها و ابتکارات و انجام مداخلات به موقع و موثر حرکتی در مجموعه نیروی انسانی خود که از مهمترین عوامل تاثیر گذار در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش هستند ایجاد کنند.

معاون آموزشی متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به تبیین اهداف و برنامه‌های گروه آموزشی مدیران در استان و مناطق افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و هم‌افزایی با مشارکت سرگروه‌های آموزشی مدیران در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی دوره اول متوسطه ضروری است.

گفتنی است در پایان این جلسه سرگروه‌های آموزشی و مدیران، مشکلات مدارس و برنامه‌های مورد نظر خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار