کشف ۸۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس گمرک

تهران (پانا) - رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف ۸۳ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در کشور خبر داد و گفت کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۸۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۶۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۸۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق توسط پلیس گمرک

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی رفیعی کیا در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی حین کنترل محموله های ورودی به کشور کارآگاهان و کارشناسان پلیس گمرک با بهره گیری از سامانه های در اختیار به چهار محموله تجاری مشکوک شدند.

وی افزود: طی یک هفته گذشته کارآگاهان پس از ورود محموله های مذکور به گمرکات کشور، آنها را شناسایی و در بازرسی از این محموله ها انواع کالای قاچاق از جمله؛ لوازم خانگی برقی، دستگاه های کشاورزی و سایر کالاهای مورد نیاز روزمره مردم را کشف کردند.

رئیس پلیس گمرک پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: پلیس گمرک با استقرار در مبادی رسمی ورود و خروجی کالا با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز و ارتقاء عملکرد پیشگیرانه و مقابله ای را در دستور کار خود قرار داده و با استقرار در این مبادی قطعاً بازرگانان با امنیت بهتری به فعالیت می پردازند و افراد سودجو کمتر به فکر تخلف و سوداگری خواهند بود.

سرهنگ رفیعی کیا از تجار و فعالان اقتصادی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قاچاق در مبادی رسمی را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار