اعلام اسامی داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران

اسلامشهر (تهران) - نمایش سیاریحون به کارگردانی پژمان کاشفی، از شهرستان اسلامشهر در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران به روی صحنه خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران

میثم مرادی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: محمد امیر یاراحمدی، شبنم قلی‌خانی و مهران امام‌بخش به عنوان داوران بخش صحنه‌ای بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران و جهت بررسی آثار انتخاب و معرفی شدند.

او افزود: در بخش اصلی این جشنواره 12 اثر از شهرستان‌های استان تهران روی صحنه خواهد رفت.

مرادی تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این جشنواره مراقبت از سلامتی هنرمندان و مخاطبان و بالندگی و شکوفایی فعالان این حوزه است که برای این منظور و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره با حضور داوران به صورت زنده و بدون حضور تماشاچیان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داوری خواهدشد.

نمایش سیاریحون به کارگردانی پژمان کاشفی، از شهرستان اسلامشهر در بیست و پنجمین دوره جشنواره تئاتر استان تهران به روی صحنه خواهد رفت.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران از امروزبیست و دوم تا بیست و ششم آذر ماه جاری از ساعت چهارده تا بیست در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود و به صورت زنده و آنلاین نیز تمام آثار از طریق آپارات قابل مشاهده است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار