مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی سازمان سوادآموزی در ملارد:

مراکز آموزشی محلی، عامل ایجاد خواسته یادگیری در سواد‌آموزان

ملارد(پانا)- مراکز آموزش محلی پس از سوادآموزی به آموزش مهارت‌های زندگی ، اجتماعی و شهروندی می‌پردازد و سوادآموز حداقل یک مهارت حرفه‌ای را در این مرکز فرا خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراکز آموزشی محلی، عامل ایجاد خواسته یادگیری در سواد‌آموزان

طی نشستی در شهرستان ملارد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی سازمان سوادآموزی، هنر مراکز آموزش محلی را تبدیل نیاز به خواست دانست.

عابدین بازگیر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی سازمان سوادآموزی ضمن تاکید بر اهمیت ویژه سوادآموزی و تاثیر آن بر افزایش کیفیت آموزشی در دوره‌های مختلف تحصیلی در این نشست گفت: آموزش و ارتقای سطح سواد اولیاء دانش‌آموزان، منجر به افزایش کیفیت آموزشی در دوره‌های مختلف تحصیلی می‌شود، بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او همچنین تاکید کرد: مدیران مناطقی که اهمیت ویژه‌ای به موضوع سوادآموزی می‌دهند و این موضوع را جزء اولویت‌های اصلی منطقه قرار می‌دهند موفقیت‌های بیشتری را کسب خواهند کرد.

این مقام مسئول هنر مراکز آموزش محلی را تبدیل نیاز به خواست دانست و تصریح کرد: اغلب نیاز افراد با خواست آنان متفاوت است و گاهی اتفاق می‌افتد که فرد آنچه را که می‌خواهد نیاز اساسی او نیست؛ بر این اساس مراکز آموزش محلی باید بتوانند این خواست را به نیاز هدایت کنند.

در این نشست که عربعلی زینعالی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد و جمعی از کارشناسان و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ملارد حضور داشتند، در خصوص ارتقای کیفی فعالیت‌های مرکز آموزش شهید باهنر ملارد بحث و بررسی شد و در پایان مصوب شد این مرکز با مشارکت سازمان نهضت سوادآموزی و آموزش و پرورش شهرستان ملارد و با راهبری اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران فعالیت کند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار