برگزاری یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو هم‌زمان با هفته پژوهش

تهران (پانا) - مرحله نهایی یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو به صورت مجازی  و هم‌زمان با هفته پژوهش در سایت باشگاه نانو برگزار می‌شود. 

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو هم‌زمان با هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی جشنواره دانش‌آموزی نانو، مراحل مختلف یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد و مرحله نهایی آن نیز به صورت مجازی و هم‌زمان با هفته پژوهش در سایت باشگاه نانو به آدرس https://nanoclub.ir برگزار می‌شود. طرح‌ها و آثار منتخب از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ آذرماه به‌صورت مجازی در سایت باشگاه نانو به نمایش در خواهند آمد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه نمایشگاه مجازی یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سایت باشگاه نانو از این طرح‌ها بازدید کنند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، طرح‌های خود را در بخش‌های کارسازه، مقاله علمی و پژوهشی، گزارش علمی، ایده‌پردازی، محصول نرم‌افزاری آموزشی، بازی و سرگرمی دیجیتال و غیر دیجیتال و آثار هنری شامل داستان‌نویسی، عکاسی، نقاشی و فیلم و انیمیشن به دبیرخانه یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو ارسال کردند. طرح‌ها پس از داوری و ارزیابی اولیه به مرحله مصاحبه علمی دعوت شدند.

مصاحبه علمی طرح‌ها به‌صورت آنلاین برگزار شده و در نهایت طرح‌های منتخب برای حضور در مرحله نهایی جشنواره مشخص شد.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو روز دوشنبه ۱ دی ماه ساعت ۱۵ به‌صورت زنده از صفحه آپارات به آدرس https://www.aparat.com/NANO_CLUB و اینستاگرام باشگاه نانو به آدرس nanoclub_ir @ و همچنین صفحه اینستاگرام ستاد نانو به آدرس nanogram @ برگزار شده و از طرح‌های برتر جشنواره در بخش‌های مختلف به صورت مجازی تقدیر خواهد شد. همچنین جوایز و هدایای تیم‏های برتر بعد از اختتامیه در اولین فرصت برای دانش آموزان، اساتید راهنما و نهادهای برتر از طریق پست ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار