مدیردانش آموزی استان کردستان خبرداد:

مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش کامیاران برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش کامیاران برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان به نقل از کامیاران، در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره حراست، فرماندار کامیاران و تنی چند از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد؛ از خدمات هادی اله ویسی در طول دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش تجلیل و تقدیر و علی اکبر ابراهیمی به عنوان مدیر آموزش و پرورش کامیاران معرفی شد.

در این مراسم رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله هادی اله ویسی در دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش کامیاران، به بیان مطالبی پیرامون مشکلات و مسائل آموزش و پرورش پرداخت.

در ادامه الماسی فرماندار کامیاران نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه ی هادی اله ویسی، انتصاب علی اکبر ابراهیمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش کامیاران را تبریک گفت و اظهار کرد: فرمانداری کامیاران در حل مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش آماده همکاری است.

در ادامه علی اکبر ابراهیمی مدیر جدید آموزش وپرورش کامیاران به بیان اهم برنامه های خود در آموزش و پرورش کامیاران پرداخت و برنامه های اولویت دار خود را بدین شرح اعلام کرد: پیگیری مشکلات آموزشی، رفاهی و مسکن، امور بهداشتی، ورزشی، پوشش تحصیلی با توجه به شرایط کرونا، توازن رشته ای، حمایت از نخبگان، ایجاد کلینیک فرهنگیان، توجه به مدارس غیر دولتی، ساخت و ساز مدارس و جذب خیرین و رفع نیازهای آموزشی، شرکت در المپیادها و تعامل و همکاری با ادارات استانی و شهرستانی، نمایندگان محترم مجلس و شورای اسلامی و شهرداری.

همچنین هادی اله ویسی مدیر سابق آموزش و پرورش کامیاران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات کلیه فرهنگیان شهرستان، موفقیتهای بدست آمده استانی و کشوری کامیاران در سال های اخیر را حاصل زحمات همه همکاران و پشتکار دانش آموزان دانست و این تلاش ها را ستودنی توصیف کرد.

وی ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان بابت همکاری در برنامه های آموزشی و پرورشی، اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در دوره ی مدیریت ۴ ساله خود را ذکر کرد و از کلیه ادارات و نهاد ها و نمایندگان مجلس و موسسات و افرادی که با آموزش و پرورش همکاری و همراهی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات ارزنده دوران مدیریت هادی اله ویسی تقدیر شد و علی اکبر ابراهیمی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار