شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی تشکیل جلسه داد؛

پاشایی: فعالیتهای آموزش و پرورش استان در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست

تبریز(پانا) _ مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در جریان برگزاری جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی ضمن تاکید بر اجرای دقیق مقررات، بر فعالیت کنونی آموزش و پرورش استان طبق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پاشایی: فعالیتهای آموزش و پرورش استان در راستای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کروناست

جعفر پاشایی در جریان برگزاری جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی ضمن تاکید بر اجرای دقیق مقررات، بر فعالیت کنونی آموزش و پرورش استان طبق مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تاکید کرد.

وی ادامه داد: در صدور مجوزهای جدید فعالیت به مراکز غیر دولتی محلهای استقرار و فاصله قانونی و تمامی مقررات مد نظر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش اتسان با بیان اینکه حوزه پیش دبستانی امسال به جهت بیماری کرونا دچار مشکل شد گفت: ضمن قدردانی از مدارس غیر دولتی به جهت مشارکت در طرح رایگان آموزش دوره پیش دبستانی؛ انتظار میرود این مهم تداوم داشته باشد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان یاداور شد: امروز با توجه به شرایط، همه ما ملزم و موظف به پیگیری آموزش دانش آموزان از طریق ممکن، بخصوص بستر مجازی و صرفا از طریق شبکه شاد هستیم.

جعفر پاشایی تصریح کرد: اجرای مقررات و دستورالعملهای آموزشی، پرورشی و نظارتی در هر زمانی بخصوص در شرایط کنونی اساس فعالیت ماست.

وی در پایان خاطر نشان شد: فعالیت امروز آموزش و پرورش تابع مصوبات ستاد ملی و استانی کروناست و با متخلفین به جد برخورد خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی استان نیز در سخنانی گفت: به زودی با اتمام مراحل ثبت نام در سامانه دانش آموزی سناد، آموزشهای رایگان نوآموزان بصورت مجازی از شبکه شاد آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: فعالیت آموزشی در هر فضایی غیر از شاد اکیدا ممنوع است و بی تردید در ارزیابیها موجب تضییع حقوق استان می شود.

نادر فکورنیا رئیس اداره مشارکتهای مردمی و امور مدارس غیر دولتی نیز گفت: بررسی محل های استقرار مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی در اعطاء و راه اندازی مجموعه های جدید رویکرد عمده ما در این حوزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار