زنگ هفته پژوهش و فناوری در ناحیه یک بهارستان طنین انداز شد

بهارستان یک(پانا)- با توجه به فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری آیین نمادین نواختن زنگ پژوهش و فناوری و پیام تبریک مدیر منطقه از طریق پخش زنده برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هفته پژوهش و فناوری در ناحیه یک  بهارستان طنین انداز شد

مصطفی کلانتری از طریق پخش زنده در سامانه شاد در جمع مدیران مدارس و رابطین پژوهش منطقه ضمن گرامیداشت هفته پژوهش، این هفته را به پژوهشگران، فرهنگیان و دانش‌آموزان تبریک گفت.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری‌زاده از پژوهشگران و دانشمندان ارزشمند کشور، راه‌حل نجات کشور در تمامی بحران‌ها را پژوهش عنوان کرد و افزود: پژوهش در هر موضوعی به واقع کوششی برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن جهت حل مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف زندگی است و بعنوان یک امر علمی، هوشیارانه و کاوشی سخت و خلاق با هدف کشف واقعیت‌های نو برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور شناخته می‌شود و فعالیت‌های پژوهشی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می‌آید که چراغ علم و دانایی را در جامعه روشن نگاه می‌‍دارد.

در ادامه این برنامه عباس آزادی معاون پژوهش و پشتیبانی منطقه نیز این هفته را به مخاطبین تبریک گفت و مطالبی پیرامون آموزش و یادگیری پژوهش محور بیان کرد.

در پایان این نشست زنده، هادی منصوری کارشناس تحقیق و پژوهش منطقه نیز با تبریک هفته پژوهش و تقدیر از زحمات رابطین پژوهش برنامه‌های این هفته را برای همکاران تبیین کرد.

خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار