پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، طی پیامی هفته پژوهش‌ را به کلیه همکاران فرهنگی و دانش آموزان پژوهشگر و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت بزرگداشت هفته پژوهش

در بخشی از پیام مصطفی کلانتری آمده است:

پژوهش در هر موضوعی به واقع کوششی برای یافتن بهترین راهکارهای ممکن جهت حل مشکلات موجود درعرصه‌های مختلف زندگی است و به عنوان یک امر علمی، هوشیارانه و کاوشی سخت و خلاق با هدف کشف واقعیت‌های نو برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌ جانبه کشور شناحته می‌شود و فعالیت‌های پژوهشی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری به حساب می‌آید که چراغ علم و دانایی را در جامعه روشن نگاه می‌دارد.

هفته پژوهش و بزرگداشت آن اساسا با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ پژوهش شکل گرفته است. با عنایت به شعار امسال هفته پژوهش آموزش و پرورش (پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید) و نگاهی متفاوت به تعلیم و تربیت، قطعا معلمان و دانش‌آموزان پژوهشگر و خلاق باعث ایجاد مدارس اثربخش و تحول‌آفرین خواهد شد که نه تنها دانش‌آموزان را برای ایفای نقش مناسب در احتماع آینده آماده خواهد کرد، بلکه نهایتا عامل توسعه‌یافتگی و پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی خواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره دانشمند و محقق تلاشگر شهید فخری‌زاده، فرا رسیدن هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و فرهیختگان حوزه علم و دانش تبریک عرض می کنم و از درگاه ایزد منان سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار