پایان تصویربرداری «دعوت نحس» در شمال کشور

تهران (پانا) - محمودرضا تخشید تهیه‌کننده سریال «دعوت نحس» از پایان تصویربرداری این سریال در شمال کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان تصویربرداری «دعوت نحس» در شمال کشور

به گزارش سیمافیلم، محمودرضا تخشید ضمن اعلام خبر فوق افزود: با اتمام تصویربردارى بخش شمال، گروه سازنده براى ادامه کار به تهران بازگشتند.

وی در ادامه گفت: در بخش‌های تصویربرداری شده در شمال آدرینا صادقى، مینو آذرمگین، نازنین هاشمى، دینا هاشمى و میلاد میرزایى جلوی دوربین رفتند. با آغاز تصویربرداری صحنه‌های مربوط به تهران رضا توکلى، نسرین نکیسا و آرش مجیدى به جمع بازیگران افزوده شده و جلوی دوربین خواهند رفت.

«دعوت نحس» به کارگردانی علیرضا افخمى و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید به سفارش سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

علیرضا افخمى پیش‌تر مجموعه‌هاى تلویزیونى تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کارى خود به ثبت رسانده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: مائده و زهره دخترعمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن‌ها همراه با دو تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن‌ها نسبت به مائده حسادت مى‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای مى‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلى مائده - به این جمع حوادثی رقم مى‌خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون مى‌نماید.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: مدیر گروه تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیرى‌جوزانى، برنامه‌ریز: مهدى آقایى، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر ولی‌خانی، عکاس و پشت‌صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: رضا زنجانیان‌وفا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار