مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد

لزوم حمایت همه قوا از نظام تعلیم و تربیت

تهران (پانا)- مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان گفت ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت که امری خطیر؛ ظریف و حساس است به حمایت همه قوای نظام به ویژه دولت و مجلس نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حمایت همه قوا از نظام تعلیم و تربیت

حجت الاسلام علی عسکری مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان در جلسه تکریم و تودیع رمضانخانی رابط دانشگاه فرهنگیان با مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه به نظام تعلیم و تربیت که امری خطیر؛ ظریف و حساس است و به حمایت همه قوای نظام به ویژه دولت و مجلس نیاز دارد، از خدمات رمضان خانی مشاور و رابط دانشگاه فرهنگیان با مجلس قدردانی کرد.

وی گفت: رفتار آقای رمضان خانی در مجلس و دفاع از کیان دانشگاه فرهنگیان که به تعبیر رهبری مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت استفراجناحی بوده و ارتباط دانشگاه با مجلس و نمایندگان را در یک تعامل دوسویه تسهیل می کردند.

حجت الاسلام عسکری ادامه داد: نمونه‌های بارز کار وی را در دوره ای که بنده بعنوان معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش خدمت میکردم شاهد بوده ام. از جمله کارهای وی برگزاری جلسه مشترک اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات با رییس ومعاونین دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه و پی جوئی افزایش بودجه دانشگاه فرهنگیان بود.

مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به یکی فرمایشات امام علی (ع) تاکید کرد که حضرت دریک دعا واستغاثه به درگاه الهی اظهار کردند« خدایا از چیزهای ارزشمند زندگی‌ام جانم اولین چیزی باشد که از من میگیری». نکته ظریف این سخن این است که قبل از اینکه شرف؛ عدالت و انسانیتم از من گرفته شود؛ جانم ستانده شود. امتیاز ها و ارزش های معلمی اقتضا می‌کند در این دانشگاه با عظمت و معلم پرور قبل از هرچیزی به فرمایش مولا علی علیه السلام فکر و در حفظ هویت انسانی و معنوی خویش تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار