معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

وقفه ای در پاسخگویی به مردم صورت نگرفته است

تهران(پانا)-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت خدمت به مردم، پاسخگویی مناسب و رضایت ارباب رجوع از اهداف اصلی اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وقفه ای در پاسخگویی به مردم صورت نگرفته است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهانی گفت: از نخستین روزهای اعلام همه‌گیری ویروس کرونا در سال گذشته خدمت به ارباب رجوع به شکل مستمر ادامه داشته است و وقفه ای در پاسخگویی به مردم صورت نگرفته است.

او افزود: با وجود نگرانی موجود در جامعه، همکاران و کارکنان اداره راهبری مکاتبات این اداره کل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توصیه آن به ارباب رجوع سعی در خدمت‌رسانی به موقع و کامل داشته که امیدواریم توانسته باشیم پاسخگوی مردم عزیز در این شرایط بوده باشیم.

بهارلو با تاکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک تصریح کرد: توصیه این اداره کل در خصوص پیگیری و ارسال و دریافت مکاتبات به شکل الکترونیکی، تلفنی، فکس، ایمیل و روشهای غیرحضوری است. با این وجود اگر ارباب رجوعی به شکل حضوری هم مراجعه کند، قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار