اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع معضلات شهری حائز اهمیت است

تهران (پانا) - به‌گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری ها در ایجاد رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح‌های عمرانی برای رفع معضلات شهری حائز اهمیت است

به‌گزارش ایسنا، حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی صبح امروز در بازدید از برخی پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا شهرداری سنندج، اتمام این طرح‌ها را در سطح شهر امیدوار کننده خواند و اظهار کرد: آنچه امروز در بازدید از سطح شهر شاهد آن هستیم اقدامات بسیار قابل ملاحظه‌ای است که می‌توانند در نشاط و شادابی شهروندان تاثیر داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی ، رفاهی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر بسیار امیدوار کننده است .

حجت الاسلام‌پور ذهبی ابراز امیداوری نمود و افزود: هر چه زودتر این پروژه های عمرانی و رفاهی در سطح شهر به بهره برداری برسد و شهروندان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار سنندج نیز در این بازدید عنوان کرد: در این دوره خوشبختانه با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و حمایت های استاندار و تیم مدیریتی استان طرح های عمرانی بسیاری در سطح شهر اجرا شده است .

حشمت‌اله صیدی گفت: شهرداری سنندج در تمامی زمینه ها و در تمامی نقاط سطح شهر پروژه های کوچک و بزرگ را تعریف کرده و رضایتمندی نسبی از فعالیت های این نهاد مردمی حاصل شده است .

وی افزود: در سالجاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی ، پروژه بزرگ سرمایه گذاری سنه سنتر احداث شهربازی، احداث بوستان کوچک ره ش آغاز چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل واحداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک، ارتقاء سیما ومنظر و فضای سبز شهری در سطح آغاز شده است.

شهردار سنندج عنوان کرد: در یک ماه آینده بسیاری از پروژه های شهرداری نظیر پیاده راه فردوسی ،بوستان 20 هکتای کوچک ره ش، پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی و چند پروژه عمرانی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

پروژه بزرگ سرمایه گذاری سنه سنتر ، بوستان 20 هکتاری کوچک ره ش، احداث شهربازی روباز و مدرن در پارک ملت، احداث زیپ لاین و پل معلق در آبیدر ، پارک مشاهیر، نصب پیکیره ایثار و مقاومت مردم کردستان وباغ ایرانی از جمله طرح های بود که نماینده ولی فقیه در استان کردستان از آن بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار