بررسی مستندهای جشنواره سینماحقیقت در «نردبان» شبکه مستند

تهران (پانا) - جدیدترین قسمت از برنامه نردبان به مناسبت برگزاری جشنواره سینماحقیقت گفت‌وگویی با اعضای هیئت انتخاب داشته و تعدادی از مستندهای این جشنواره را بررسی کرده است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مستندهای جشنواره سینماحقیقت در «نردبان» شبکه مستند

به گزارش ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» بیست و دومین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه 21 آذر روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

در این قسمت از نردبان که ویژه برنامه‌ای برای چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت است، اعضای هیئت انتخاب بخش کوتاه این جشنواره مهمان برنامه هستند؛ امیر اصانلو، فخرالدین سیدی و الهام اسدی، از اعضای هیئت انتخاب چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت درباره ملاک‌های انتخاب خود و مستندهایی که به جشنواره راه پیدا نکردند، سخن می‌گویند.

هم‌چنین تعدادی از مستندسازانی که آثارشان به جشنواره راه پیدا کرده است با حضور در نردبان و گفت‌وگو با مجری برنامه، حامد شکیبانیا از سوژه‌ فیلمسازی خود می‌گویند. مهدی شامحمدی، کارگردان مستند «هجده هزارپا»، علیرضا دهقان، کارگردان مستند «ایساتیس» و سینا حسین‌پور، کارگردان مستند «داغ قره باغ» درباره آثار خود که در این جشنواره حضور دارد، صحبت کردند.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار